Få en bog, der lærer dig at tackle alle dine opgaver, emails og afbrydelser – uden at arbejde mere

Har du et mylder af vigtige arbejdsopgaver? Skal du kommunikere med en kø af kolleger, kunder og andre kontakter på arbejdet? Må du drive planlagte projekter med den ene hånd, mens du samtidig tackler en strøm af afbrydelser og ad hoc-opgaver med den anden?

10 effektive arbejdsvaner hjælper dig med at holde styr på det hele, bruge tiden klogt og nå mere af det, der er vigtigt for dig, i dit arbejdsliv. Bogen er skrevet til dig, der har et job med mange opgaver og en hverdag med et højt tempo. Uanset om du er leder, medarbejder eller selvstændig, giver bogen dig en ultrakonkret tilgang til personlig effektivitet og planlægning.

Du kan faktisk nå det hele – uden at arbejde mere.

→ Køb bogen her

I tvivl om bogen er noget for dig? Tag en tænkepause og se denne lille video imens.

Læs her hvad andre mener

“Inspirerende bog […] Forfriskende og velskrevet bog om bedre arbejdsvaner, som med lettilgængelige råd og tips baner vejen for at få omsat alle gode intentioner om forandringer af uheldige arbejdsvaner til praktisk virkelighed.”

Bibliotekernes lektørudtalelse

“ Derfor anbefaler jeg gerne Line Ullmanns overskuelige og praktiske håndbog om mere effektive måder at tilrettelægge

arbejdet på.

Ulla Bechsgaard, Jyllands-posten

Omtale i Magasinet-psykologi-nr.-2-2018